Note! By viewing this site, you consent to being of legal age to view adult content.


Announcement: Due to Selz, some Humplex items will be unavailable for awhile. Sorry for the inconvenience everyone!

July 30, 2007


Scruffy Keric Oral

Wow, it's been days since I haven't drawn anything and I think it shows! This is Keric doing what he does best ;) Tsk tsk look at him. I bet he hasn't cleaned himself up for days! Stop having sex and go to work, Keric!

...Lol, who am I kidding? I love him anyway :)

PS - Good boys suck, bad boys swallow.

Messy version here

6 comments :

dreamerboy6 said...

^_^ SOOO glad to see you posting new stuff! I've been checking every day. Really missed you!

Anonymous said...

god so hot with facial hair. yum yum. glad your back! I know how addicting DS can be from experience :P

Anonymous said...

LOL I love the pic. , and I found the ps note cute.

Anonymous said...

why is Keric such a slut?

imnotjeff said...

I'm totally in love with your talent Hummy. You're the best. Thanks for sharing.

humbuged said...

dreamerboy: aww, thx :D

anonymous: indeed! all my siblings wanna take turns now haha

anonymous: ;)

anonymous: it's not his fault. i make him do it XD

jeffy: ur welcome! (hugs)

Post a Comment