Note! By viewing this site, you consent to being of legal age to view adult content.


Announcement: Due to Selz, some Humplex items will be unavailable for awhile. Sorry for the inconvenience everyone!

April 17, 2009


Easter 2009

Ah, a late Easter present for everyone :) What's Toraz hiding under his clothes?







PS - You can download the flash file and send it to friends :)

Download (Right click > Save As)


More games in the HUMRcade section.

37 comments :

Danny said...

cool!!! this is really cool!! keep up the good work!!!

Studio Rai29 said...

Aww! Haha, that was really cute and really erotic all at the same time! Happy Easter to all! :)

Anonymous said...

hehe the bunny on his cock is funny ^^

Julian Bark said...

As usual, fun and arousing :P
Keep up the good work ;)

2dum2kno said...

(deeps throats pocky) :3 SOO HAWT!

Anonymous said...

Y ish he mad he has a fukin bunny bouncing on his cock what more can u ask 4 lol

Anonymous said...

that is so cute and hot all at the smae time!

Anonymous said...

the bunny makes it a little awkward...

KericX3 said...

:O Toraz is so buff! He's so cute and so hot at the same time! I wish he was my kitty. :)

Anonymous said...

It'd be perfect, but that bunny have made it kindda fapless..

Could you please you make an option that removes the bunny?

dracoboy2032 said...

Great work as always Hum. You're awesome, dude.

DiamondDust said...

What a nice Easter present ~ thanks Hummy ~ :D <3

Anonymous said...

Yeah uh... the bunny is cute, but make it removable. That's not very hot.

andrea madalena said...

ha ha! happy easter 2 ya too!

Benivolent_Warlock07 said...

soundtrack from some anime movie or something --- IDK maybe sensitive pornograph

Anonymous said...

I know we can see how many pro cent Keric's Komplex 3 are, but when do you expect it to be done?

Anonymous said...

the jerks who are asking for the bunny to be remove need to shut up and be thankful that he gave yall a game to mess with for easter.

Anonymous said...

pongan mas juegos ya es un aburrimiento la pagina esta y encima q no conseguis juegos gey gratis en ningun lado............

Anonymous said...

Great work as usual! Keep it up ;) ;)

Anonymous said...

Removable bunny would be worlds better >.>
I'd fap to it in a heartbeat then.

Anonymous said...

Such a cutie. Damn Anihumans are hot, if only I could cast a spell and make him real "meow"

Anonymous said...

FinaLLy Something With Toraz in it...He's so frikin hot...*breathes in heavily*

...You should make more of him...

Anonymous said...

I'm not that into furry stuff but this is H-O-T!!!

Anonymous said...

So, where's that Keric's Komplex?

Anonymous said...

i love furry you know you should make more flash about toran he is so HOT =)

Anonymous said...

Such a handsome kitty. Wish I can please him. :-D

Anonymous said...

Haha, how cute! :D

Anonymous said...

adorei o piruzão

rabbit on the moon said...

I love it. The bunny is pretty interesting. And anyone who wants to complain about it should go make their own flash game.

Anonymous said...

LOL!! Hummy I love this flash of yours a lot! It combines sexy/manly with cute. I love how your drawings get better with each flash/artwork! Would you consider making a Grimmjow or Ichigo (both from bleach) masturbation flash? ^_^

Peck said...

At last... New flash that doesnt involved rubbing a dick ^_^
Very much appreciated Humbug! (but really, that Bunny is a bit.... *laugh* )

Anonymous said...

lucky bunny =)

Anonymous said...

I wish i was that bunny... :)
Nice work

vincent9679 said...

Omg, Toraz is freaking hot, Lawl :D I WANT TORAZ!

pedrohsm123 said...

Hi! OMG I love Toraz!!! He´s freaking hot!!!
Can you do more ''anihumans'' lool, plz, I love animals!!!

Rick Lightning said...

awww hes blushing also HOT

rukio sanesi said...

I must group you will be number 1 *-*

Post a Comment